Nyt olisi kulunut viikko ja päivä leikkauksesta. Viikko sitten tähän aikaan istuin laivan nojatuolissa lukemassa teoriaa sukelluskurssille hieman etukenoisessa asennossa. Nyt taas istun töissä tauolla hieman etukenoisessa asennossa. Mutta tällä hetkellä sentään olkapäät alhaalla.

 

Leikkauksen jälkeen lauantai oli ensimmäinen päivä, jolloin selvisin ilman kipulääkkeitä päivän sekä yön. Tai itse asiassa kokonaan ilman lääkkeitä. Sunnuntaina jouduin ottamaan päänsärkyyn kipulääkkeen, kun olin unohtanut auringossa käyttää aurinkolaseja, mutta silikonien takia lääkkeitä en olisi tarvinnut.

 

Ma-ti yöksi otin lihasrentoutuslääkkeen, sillä minulla on hartiat ja selkä aivan täysin tukossa. Selällään nukkuminen ei sovi minulle ja olen aivan tukossa sen takia.

Muuten olo on alkanut jo hiljalleen helpottaa ja voin ylpeänä kertoa saavutuksiani: kävin eilen ostamassa uudet urheiluliivit ja sovitin niitä pukukopissa ihan yksin! Tämä oli uskomattoman hieno saavutus omasta mielestäni. Ostin Shock abrosber-liivit jotka olivat tukitasoa 4 ja tarkoitettu juoksemiseen, zumbaan ja muuhun aerobicciin. Ja näissä kokoni oli 85D. Tunne oli mahtava entisten A-kuppien jälkeen!

 

Odotan jo innolla ensimmäisiä oikeita rintaliivejäni. Olen näytelmäharrastuksen takia ostanut parit C/D-kupin liivit joita olen näytelmiin sitten täytellyt, joten uskoisin että ovat nyt hyvinkin sopivat nykyiseen kuppikokooni. Paraneminen on muutenkin edennyt oikein hyvin, mustelmia ei juuri tullut ja ovat jo kadonneet, arvet eivät ole tulehtuneet ja punoitus alkaa kadota. Myös tunto palautuu aika-ajoin niin rintoihin kuin nänneihinkin.